Res je, čas je že bil, da se vrnemo nazaj z našimi običajnimi vsebinami, ki so v obilici drugih, precej bolj vitalnih stvari, nekako ostale v ozadju. Ampak smo nazaj! In odpiramo novo poglavje.
Zato je tokratni zapis malo drugačen. Predvsem vam želiva z Andrejem, mojim poslovnim partnerjem (midva sva namreč glavna stebra te spletne trgovine), predstaviti MARKER na malo drugačen, bolj oseben način. Želiva vam povedati, kaj se je dogajalo v zadnjih 6-tih mesecih in kakšni so najini načrti za prihodnost.
December je zame čisto prekratek in srčno upam, da ste pri načrtovanju in izbiri daril bolj organizirani od mene, ki običajno lovim zadnje minute. Če pa še niste opravili vseh nakupov, vam morda lahko pomagam s kakšnim nasvetom, kaj izbrati za darilo, in kaj naj vas vodi pri izbiri.
Še ne tako dolgo nazaj, malo preden smo stopili v vroče poletje, moja desna roka nekako ni več hotela sodelovati z mano kot običajno. Otrpli prsti, mravljinčenje in bolečina v zapestju, ki se je širila vse do ramen, so me pričeli opozarjati, da nekaj ni čisto tako kot bi moralo biti. Ja, uganili ste, moje delo je pisarniško delo. Pretežno sedeče delo za računalnikom. In verjetno tako kot mnogi med vami, nisem verjela, da imajo priporočila za varno delo z računalniki in slikovnimi zasloni smisel, namen.
V drugi polovici septembra se pričakuje že drugo letošnje povečanje cen pisarniškega papirja. Kljub digitalizaciji je papir še vedno nepogrešljiv sopotnik našega delovnega vsakdana. Govorimo o pisarniškem materialu, ki ne bo nikoli prišel iz mode. Žal pa je njegova cena v zadnjem letu kar nekajkrat poskočila.
Rast cen povzroča, da ta najbolj prodajan pisarniški material tako zelo obremenjuje proračune podjetij in ustanov. Podjetja, predvsem velika, pa namesto, da bi količinsko omejila porabo papirja, stiskajo dobavitelje s cenami, ponekod tudi do takšne mere, da dobavitelji s prodajo papirja ustvarjajo izgubo.
Še dober mesec nas loči od začetka novega šolskega leta. Pod drobnogled smo vzeli cene šolskih potrebščin tistih ponudnikov, za katere so otroci iz šole prinesli naročilnico, in jih primerjali s cenami v spletni trgovini MARKER.si. Razlike so ogromne.
Kljub temu, da je od komercialnega preboja kemičnega svinčnika preteklo že 60 let, je to še vedno eno od najbolj priljubljenih pisal. Hitro sušeče črnilo in neobčutljivost konice na pritisk sta sigurno dve od ključnih lastnosti, ki sta pripomogli k njegovi popularnosti. Danes lahko kemične svinčnike najdemo v vsemogočih izvedbah, zato ni razloga, da ne bi našli takšnega, ki bo kos vaši nalogi.
Bele magnetne table ali piši-briši table so že davno postale eden izmed boljših načinov komuniciranja tako v podjetjih kot šolah, na univerzah, v bolnišnicah ali doma. Bele magnetne table torej pridejo prav vsepovsod, kjer je širjenje informacij in idej ključnega pomena. Z njihovo pomočjo je postalo obveščanje večjega števila ljudi in zbiranje informacij veliko udobnejše. Brez njih bi težko uspešno izpeljali predstavitev, odvodili seminar, predavanje ali sestanek.
Zato smo vam pripravili kratek vodnik, ki vam bo pomagal razumeti, na kaj morate biti pozorni pri nakupu bele magnetne table, da bi prišli do izdelka, ki vam bo dobro služil.
Že res, da se morda na prvi pogled nakupovanje pisarniškega materiala zdi nepomembno in precej enostavno opravilo. Malo bolj podroben pogled pa vseeno pokaže, da lahko s strateškim razmišljanjem tudi na tem področju podjetju prihranite kar nekaj denarja, sebi kar nekaj dragocenega časa, ob enem pa se izognete tveganju slabe kakovosti izdelkov. Ko boste naslednjič kupovali pisarniški material, naj vam bodo v pomoč naslednje smernice, ki smo jih pripravili.