Splošni pogoji spletne trgovine
Splošni pogoji spletne trgovine www.marker.si (v nadaljevanju tudi: Splošni pogoji spletne trgovine ali Splošni pogoji) določajo delovanje spletne trgovine www.marker.si(v nadaljevanju tudi: MARKER), obveznosti in pravice uporabnika spletne strani, ter urejajo odnos med MARKER in uporabnikom spletne strani. Splošni pogoji se uporabljajo za vse uporabnike, ki koristijo storitve spletne trgovine kot registrirani ali neregistrirani uporabniki (v nadaljevanju skupaj kot: uporabniki in tudi: kupci). Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
S spletno trgovino www.marker.si upravlja podjetje BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o., Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana - Črnuče, matična številka 7993889000, davčna številka SI 11113618, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi: ponudnik).
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
I. UPORABNIKI
Storitve spletne trgovine MARKER lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik ter vsak obiskovalec spletne strani, ki odda naročilo preko gostujočega računa.
Uporabnik ob registraciji v sistem pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Pri registraciji mora uporabnik v obrazec za registracijo vnesti naslednje osebne podatke: ime in priimek oziroma firmo uporabnika, naslov in davčna številko, če gre za podjetje, naslov elektronske pošte in geslo v skriti obliki ter kontaktni telefon. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa, če izpolni polje, da sprejema te Splošne pogoje spletne trgovine, poleg tega pa tudi splošne pogoje spletne strani ponudnika, ter če izpolni polje, da soglaša z obdelavo osebnih podatkov, vnešenih ob registraciji, za namene zagotavljanja storitev spletne trgovine s strani ponudnika.
Uporabnik lahko storitve spletne trgovine uporablja tudi brez registracije na spletni strani ponudnika, preko gostujočega računa. Uporabnik, ki ni registriran, ne more izkoriščati določenih prednosti, ki jih nudi registracija na spletni strani (kot so npr. koriščenje prednostnih programov ponudnika, popustov za naslednji spletni nakup v spletni trgovini ponudnika in enostavno ponovno naročanje brez ponovnega vnosa podatkov, pri čemer ponudnik prednosti registracije predstavi na svoji spletni strani). V primeru, da želi uporabnik, ki ni registriran, koristiti storitev spletne trgovine MARKER, mora ob oddaji naročila izpolniti obrazec z naslednjimi osebnimi podatki: ime in priimek oziroma firmo uporabnika, naslov in davčna številko, če gre za podjetje, naslov elektronske pošte in geslo v skriti obliki ter kontaktni telefon. Navedeni podatki so namreč nujno potrebni za uspešno izvajanje storitev spletne trgovine ponudnika (vključno z dostavo blaga in izstavitvijo računa uporabniku). Zato mora uporabnik, ki želi oddati naročilo v spletni trgovini ponudnika preko gostujočega računa, za uspešno oddajo naročila izpolniti tudi polje, da sprejema te Splošne pogoje spletne trgovine in splošne pogoje spletne strani ponudnika, ter izpolniti polje, da soglaša z obdelavo osebnih podatkov, vnešenih ob oddaji naročila, za namene zagotavljanja storitev spletne trgovine s strani ponudnika.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na marker@marker.si. O spremembi elektronskega naslova bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Uporabnik mora potrditi svojo seznanjenost s spremembo.
II. PONUDBA IZDELKOV
Zaradi narave poslovanja spletne trgovine, se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto. Ponudnik si prizadeva jasno in temeljito predstaviti osnovne značilnosti izdelkov, ki so navedene na embalaži ali drugem nosilcu, zato ponudnik ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih.
Za predstavitev izdelkov si ponudnik prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, ne vpliva pa na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka.
III. Naročilo/sklenitev pogodbe na daljavo
Postopek naročila / sklenitve pogodbe na daljavo se odvije v naslednjih korakih:
1. korak: Pojdi na košarico
V tem koraku uporabnik (kupec) pregleda košarico, lahko briše pozicije, spreminja količine in vpiše morebitno promocijsko kodo za popust. Kupec lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem, pri čemer bo vsebina košarice ostala nespremenjena.
Ko si kupec uredi košarico, s klikom v opt-in polje potrdi strinjanje s »Splošnimi pogoji poslovanja trgovine« in preide v naslednji korak nakupa s pomočjo gumba »NA BLAGAJNO«. Vsebino košarice lahko kupec v vsakem koraku nakupa, vse do zaključka naročila, spreminja.
2. korak: Izbira načina izvedbe nakupa
V tem koraku uporabnik (kupec)izbere način izvedbe nakupa. Nakup lahko izvede kot registrirani uporabnik ali kot gost. V primeru da želi izvesti nakup kot registrirani uporabnik, se s svojim uporabniškim imenom in geslom prijavi v sistem, ali pa izbere opcijo nakupa kot gost.
3. korak: Naslov za račun
Kupec vnese podatke, ki jih prodajalec potrebuje za izstavitev računa.
4. korak: Naslov za dostavo
Kupec potrdi, da sta naslov za izstavitev računa in naslov za dostavo enaka, ali pa vnese naslov za dostavo blaga.
5. korak: Način dostave
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave:
- dostava s Pošto Slovenije
- osebni prevezem.
6. korak: Način plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
- Plačilne kartice
- Plačilo po pogodbi
- Plačilo po predračunu
- PayPal
- Plačilo po povzetju
- Javni zavodi
Posamezni načini plačila so podrobneje obrazloženi v IV. poglavju teh splošnih pogojev.
7. korak: Informacije o plačilu
V tem koraku je kupec obveščen na kakšen način se bo izvedlo plačilo.
8. korak: Zaključi naročilo
V tem koraku kupec še enkrat pregleda vsebino košarice, vnešene podatke in vnešene načine izvršitve naročila.
S klikom na gumb “Zaključi naročilo”, bo naročilo zaključeno in s tem se kupec strinja s plačilom.
9. korak: Pregled in potrditev naročila
Ponudnik naročilo pregleda in kupca obvesti o prejemu naročila po elektronski pošti. Obvestilo (z naslovom: Naročilo št. […] │ Biro marker), ki ga kupec prejeme, vsebuje povzetek naročila in navodilo za plačilo, če se je kupec odločil za plačilo po predračunu. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnika. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudnika ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o prejemu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo št. […] │ Biro marker). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Za registrirane uporabnike velja, da so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini njihovega naročila.
10. korak: Potrditev pripravljenosti blaga na prevzem
Če je kupec izbral možnost lastnega prevzema blaga, prevzema ne more opraviti takoj po prejemu sporočila s potrditvijo prejema naročila, ampak mora počakati, da ponudnik blago pripravi na prevzem. Ko bo blago pripravljeno na prevzem, bo ponudnik kupcu poslal še elektronsko sporočilo z naslovom »Status naročila: zaključeno«, v katerem bo navedeno kdaj in kje je blago možno prevzeti. Možnost lastnega prevzema blaga je podrobneje opisana v nadaljevanju, v točki IX. Splošnih pogojev.
IV. Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
A. z gotovino ob prevzemu
Na prevzemnih mestih BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o. je možno plačilo z gotovino.
B. z nakazilom na račun marker.si po ponudbi/predračunu
Pri plačilu po ponudbi/predračunu se celoten znesek poravna na naslednji račun:
BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o.
Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana – Črnuče
IBAN (NLB d.d.): SI56 0201 9026 2361 730
(SWIFT / BIC: LJBASI2X)
Sklic je naveden na ponudbi oz. predračunu. Pri plačilu po ponudbi / predračunu se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 7 dni po prejemu elektronskega sporočila ponudnika o potrditvi naročila, pri čemer 7-dnevni rok začne teči naslednji dan od prejema navedenega elektronskega sporočila. V navedenem elektronskem sporočilu bo ponudnik uporabniku (kupcu) poslal tudi ponudbo / predračun. Kupec lahko za hitrejšo obdelavo naročila ponudnika obvesti o izvršenem plačilu na elektronski naslov ponudnika marker@marker.si. V opisanem roku 7 dni od prejema potrditve naročila bo ponudnik blago, ki ga je kupec naročil v naročilu, hranil rezervirano za kupca. Če plačilo v opisanem 7-dnevnem roku ne bo poravnano, se naročilo avtomatsko šteje za preklicano. Pred iztekom roka si ponudnik dovoljuje poslati opomnik.
C. s PayPal sistemom
V kolikor znesek naročila (z DDV) ne presega 10,00 evrov, si pridružujemo pravico zaračunati stroške obdelave naročila v višini 1,00 evro.
D. s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro)
V primeru plačila s kreditnimi karticami, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na prodaja@marker.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
V primeru plačila po povzetju (tj. Pošto Slovenije ali ob lastnem prevzemu) je možno plačilo s kreditno kartico.
V. Izdaja računa
Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
VI. Cene
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub naporu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani ponudnika.
VII. Akcije/popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane.
Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini www.marker.si.
VIII. Kuponi s popustom / promocijske kode
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih, na spletni strani ponudnika ob nakupu,…). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena.
IX. Prevzem blaga in dostava
Kupec pri oddaji naročila v spletni trgovini pri »načinu dostave« izbere eno od naslednjih dveh možnosti: »lasten prevzem« in »dostava s Pošto Slovenije«.
Lasten prevzem
Lasten prevzem naročenega blaga je možen vsak delovnik od 12:00 do 17:00 ure na lokaciji: BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o., Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana – Črnuče, pri čemer mora kupec pred prevzemom blaga prejeti še elektronsko sporočilo z naslovom »Status naročila: zaključeno. Vaše blago je pripravljeno na prevzem«.
Kupec mora ob prevzemu ponudniku pokazati bodisi elektronsko sporočilo»Status naročila: zaključeno. Vaše blago je pripravljeno na prevzem« (natisnjeno ali v elektronski obliki) bodisi sporočiti številko naročila. Kupec prevzem blaga potrdi z lastnoročnim podpisom.
Dostava s Pošto Slovenije
Naročila, ki bodo oddana ob delavnikih do 12:00 ure, bodo odposlana istega dne ali najkasneje naslednji delovni dan, če bo naročeno blago tudi na zalogi. V primeru plačila po ponudbi / predračunu bo naročilo odposlano istega dne oz. najkasneje naslednji delovni dan od dne, ko bo kupnina po ponudbi / predračunu plačana, če kupec ponudnika o izvršenem plačilu obvesti in mu pošlje potrdilo o plačilu. Ponudnik ni dolžan vsak dan preverjati, ali je kupec kupnino po ponudbi / predračunu že plačal, zato je ponudnik v primeru, da kupec sam ne pošlje potrdila o plačilu, dolžan nakazilo kupca preveriti le zadnji dan 7-dnevnega roka za plačilo in za tem najkasneje naslednji delovni dan naročilo odposlati.
Kupec bo prejel elektronsko obvestilo, kdaj bo naročilo oddano v dostavo skupaj s številko za sledenje paketa (tracking number). Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, ki svoje storitve opravlja skladno z svojimi splošnimi pogoji. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila (naslov za dostavo). Prevzeti paketi bodo dostavljeni naslednji delovni dan od dneva prevzema. Poleg elektronskega obvestila, bo kupec prejel tudi SMS na dan dostave paketa.
Ostale podrobnosti o vrstah dostave lahko najdete na: https://www.marker.si/dostava.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Neuspela dostava
V primeru, da kupca ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.
X. Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec, ki je potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe pisno na elektronski naslov marker@marker.si ali pisno po pošti na naslov BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o., Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana - Črnuče. V ta namen lahko naročnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki ga najdete tu.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na naslov ponudnika.
Vrnitev prejetih artiklov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo računa za kupljeno blago.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Tako povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.
XI. Reklamacije
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
- ima blago stvarno napako.
Kupec mora o napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova marker@marker.si in v obvestilu o napaki podati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, ponudnik v enakem roku poda kupcu pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.
Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o., Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana - Črnuče. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma Obligacijskim zakonikom. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika,
- če ni priloženega računa,
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
XII. Podatki o podjetju
BIRO MARKER, pisarniške potrebščine, d.o.o.
Pot k sejmišču 30
1231 Ljubljana-Črnuče
matična številka: 7993889000
davčna številka: SI 11113618
tel: +386 (0) 51 222 980
št. računa (NLB d.d.): SI56 0201 9026 2361 730
XIII. Pritožbe in spori
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.