Kaj je MARKER?
MARKER je spletna trgovina s pisarniškim materialom, potrebščinami, pripomočki in aparati, ki jih uporabljajo pisarne, administrativni deli podjetij, skladišča itd. Seveda pa so v naši ponudbi tudi artikli, ki jih za uspešno delo potrebujejo učenci, dijaki in študenti.
Kdo lahko nakupuje v spletni trgovini MARKER?
Prav vsak! V naši spletni trgovini lahko nakupujejo tako fizične kot tudi pravne osebe.
V kolikor smo pravna oseba ali dobimo še kaj popusta?
Seveda. Čeprav verjamemo, da so že naše redne cene med najugodnejšimi na slovenskem trgu in je o samih popustih zaradi izjemno širokega spektra različnih izdelkov v našem prodajnem programu nemogoče govoriti pavšalno. Zato vam svetujemo, da se obrnete na nas z elektronskim sporočilom ter nam zaupate svoje potrebe in pričakovanja. Tako bomo lahko natančno definirali cene, ki vam jih lahko ponudimo za posamezen izdelek.
Ali se bodo dogovorjene cene in popusti videli v našem profilu spletne trgovine MARKER?
Po tem ko kreirate svoj profil v spletni trgovini MARKER in se dogovorimo za dodatne popuste, bodo podatki o dogovorjenih ceniki vnešeni v sistem. Od tega trenutka naprej bodo cene, ki jih boste videli po prijavi v svoj profil, že prilagojene dogovorjenim pogojem.
Ali res dostavljate po celotni Sloveniji?
Naš pogodbeni partner je Pošta Slovenije, ki slovi kot zanesljiv dostavljalec paketov po celotnem območju Republike Slovenije. Na voljo pa vam je več vrst dostave. Podrobnejše opise dostav lahko najdete na tej povezavi: https://www.marker.si/dostava.
Kakšne načine plačila ponujate?
Najbolje vam bomo na to vprašanje odgovorili na tej povezavi, in sicer v koraku 6.
Se da tudi osebno prevzeti blago v vašem skladišču?
Seveda. Blago, ki ste ga naročili v naši spletni trgovini, lahko vedno tudi osebno prevzamete na našem prevzemnem mestu. Urnik dela in kontaktne podatke lahko najdete na tej povezavi. Če bi želeli blago prevzeti ob urah, ko osebni prevzem ni mogoč, vam svetujemo, da sena nas obrnete z elektronskim sporočilom ali nas pokličete. Našli bomo rešitev, ki bo sprejemljiva za obe strani.
Dobil sem poškodovan/pokvarjen izdelek. Ali ga lahko zamenjam?
Vedno se trudimo rešiti vsako nastalo težavo tako, da je rešena v prid našega kupca. V kolikor težava nastane pri dostavi ali pa je težava v kvaliteti dobavljenega blaga, nam to javite na email prodaja@marker.si in vašo reklamacijo bomo obravnavali in rešili v nakrajšem možnem času. Vsi vemo, da se napake dogajajo, ključno pri tem pa je, da jih rešimo hitro in v zadovoljstvo kupca.
Izdelka, ki sem ga iskal, nisem našel v vaši spletni trgovini. Ali ga lahko dodate v vaš prodajni program?
Če izdelka v naši spletni trgovini niste našli, nam to sporočite in poskušali ga bomo uvrstiti v naš prodajni program in vam ga ponuditi. Naša prodajna baza izdelkov se stalno širi in dopolnjuje, vanjo smo na podlagi prodajnih izkušenj uvrstili približno 2500 izdelkov, z veseljem pa bomo v naš prodajni program vključevali tudi izdelke, ki nam jih bodo predlagali naši zvesti kupci. Zavedamo se, da smo lahko na kakšen izdelek pozabili ali pa ga v času igradnje naše baze na trgu sploh še ni bilo. Vsak izdelek, ki ga želite pri nas kupiti, bomo poskušali pridobiti in uvrstiti v spletno trgovino, vam pa bomo zanj ponudili konkurenčno ceno.