MARKER - pisarniški material in srčni ljudje

2019-07-12 MARKER - pisarniški material in srčni ljudje

MARKER banner

 

 

Res je, čas je že bil, da se vrnemo nazaj z našimi običajnimi vsebinami, ki so v obilici drugih, precej bolj vitalnih stvari, nekako ostale v ozadju. Ampak smo nazaj! In odpiramo novo poglavje.

Zato je tokratni zapis malo drugačen. Predvsem vam želiva z Andrejem, mojim poslovnim partnerjem (midva sva namreč glavna stebra te spletne trgovine), predstaviti MARKER na malo drugačen, bolj oseben način. Želiva vam povedati, kaj se je dogajalo v zadnjih 6-tih mesecih in kakšni so najini načrti za prihodnost.

Vsak začetek je težak.

Z Andrejem sva se na trg pisarniških ter šolskih potrebščin in pisarniškega materiala podala pred skoraj dvema letoma. Kljub temu, da imava oba za sabo kar lepo število delovnih izkušenj, pa sva se znašla v branži, ki je bila za oba popolna neznanka. Zato sva se takrat odločila, da je najbolj smiselno, če ekipo dopolniva z ljudmi, ki jim je branža poznana. Prepričale so naju izkušnje v branži. Precej naivno (to nama je danes jasno) sva sledila navodilom in priporočilom izkušenejših od naju ne glede na to ali je šlo za teme kot so urejanje odnosov s kupci in dobavitelji, ali pa kako načrtovati prodajo in nabavo, kako organizirati promocijo in graditi blagovno znamko, kako dodajati artikle v ponudbo in nenazadnje, kako po tehnični plati pripraviti spletno trgovino, ki bo ustrezala modernim standardom in bo obenem kar se da prijazna kupcu. Skratka, vajeti svojega podjetja sva tako rekoč prepustila nekomu drugemu.

Človeško se je motiti, neumno pa je vztrajati v napakah.

Verjamem, da se vas že kar nekaj drži za glavo. No, midva sva se začela držati za glavo šele, ko so naju na to pričele opozarjati številke. Takrat nama je končno preskočilo, da stvari ne gredo v pravo smer. In da temu ne botrujejo zgolj tehnične težave. Da ne moremo zgolj čakati, da bo Google zindeksiral našo spletno stran, pa bo po tem vse ok. Stvari so enostavno prišle tako daleč, da sva bila primorana sprejeti kar nekaj precej drastičnih ukrepov. Sledilo je 6 turbulentnih mesecev, ko sva se morala tako rekoč vrniti nazaj na začetek.

Potrebno je bilo prevetriti poslovanje, ugotoviti vzroke za nastalo situacijo, pregledati opravljeno delo in posledično redefinirati ekipo ter nenazadnje, potrebno je bilo na novo postaviti cilje podjetja BIRO MARKER. Po domače rečeno, v svoje roke sva morala prijeti vajeti in se s svetlobno hitrostjo učiti. Ampak tako pač je. Začetki, pa naj bodo to poslovni ali osebni, terjajo ogromne vložke. V poslovnem svetu se pogovarjamo o denarnih in časovnih investicijah ter o vložkih v neprestano izobraževanje. Lahko si predstavljate, da je bil za to, da sva ponovno vzpostavila red in se prebila na zeleno vejo, potreben enormen časovni vložek. Toda ni bil zaman J. Prepričana sva, da bosta ves ta čas in energija, slej ko prej prinesla želene rezultate.

S časom postajamo pametnejši.

Toda vse v življenju se zgodi z razlogom. Vsekakor sva iz te izkušnje dobila tri dragocene lekcije:

  • lekcija 1: nič se ne zgodi samo od sebe. Vsekakor bi morala zaupati v svoje življenjske izkušnje, skozi katere sva se naučila, da vsi najini tako poslovni kot osebni uspehi temeljijo na neverjetni predanosti cilju in ekipam, v katerih sva sodelovala, ogromnem vložku časa in energije, odpovedovanju ter konstantnem učenju. Brez tega napredek enostavno ni mogoč. Nikakor pa ne deluje prepričanje »samo počakati je potrebno in stvari se bodo zgodile same od sebe«.
  • lekcija 2: zaupaj vase. Že res, da sva bila precej »zelena«, ko sva se podajala na to poslovno pot, a sva imela toliko drugih znanj, ki sva jih enostavno potisnila v ozadje. Namesto da bi se oprla na znanja, ki sva jih imela, in se skozi izkušnje učila drugega, sva raje prepustila krmilo »bolj veščim«, kar je bila najina kronska napaka in za to morava prevzeti popolno odgovornost.
  • lekcija 3: štejejo dejanja, ne besede. Da ne bo pomote, oba se prekleto dobro zavedava, da vsak član ekipe k skupnemu cilju doprinese svoj del. Če bi znal vsak vse narediti sam, timi sploh ne bi obstajali. Seveda pa je ključnega pomena, da se tega zavedajo vsi udeleženci. Sodelavci, ki svoje delo opravljajo profesionalno, so ključni pri doseganju dobrih rezultatov podjetij. Toda profesionalnost, predanost skupnemu cilju, zavezanost k rasti niso le besede. Če tega člani timov ne udejanjajo, so to le prazne besede, ki nemalokrat pripeljejo do konfliktov.

Skozi trnje do zvezd.

Pred nekaj dnevi sem se na LinkedInu ustavila na objavi Garya Vaynerchuka (če ga še ne poznate, ga le pogooglajte). Kratek video, v katerem Gary študentom odgovarja na vprašanje, kako prepričati kupce, ko ti manjka izkušenj (https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:ugcPost:6551950332107202560). Saj veste, vsi smo bili enkrat »zeleni«, a nas to ne bi smelo ustaviti, saj je mogoče manko izkušenj marsikdaj nadomestiti z drugimi vrlinami, ki so na dolgi rok vsekakor pomembnejše od samega znanja. In Gary v svojem prispevku ne bi mogel lepše zaobjeti prav tega, za čemer danes stojiva z Andrejem.

Prišla sva namreč do spoznanja, da če je edino, kar lahko spletna trgovina MARKER ponudi svojim strankam cena, potem bomo to bitko proti velikim vedno znova izgubili. A sva prepričana, da je MARKER veliko več kot le najnižja cena. Zavestno sva se odločila, da izstopiva iz te cenovne tekme. Zavedava se, da najverjetneje spletna trgovina MARKER ne bo  pravšnja izbira za vsakogar. Vsekakor pa bo prava izbira za vse tiste stranke, naj bodo to končni kupci ali podjetja, ki cenijo:

  • dobro storitev in koristi dolgoročnega partnerskega odnosa,
  • profesionalnost in fleksibilnost ter
  • skrb za stranko in odprtost za nove ideje.

S to popotnico stopava v novo obdobje podjetja BIRO MARKER z željo, da postanemo »go to place« tako za podjetja kot posameznike, ki potrebujejo nasvet, znanje ali inspiracijo, da bodo lahko uresničili svoje cilje. Ne glede na to ali točno veste, kaj potrebujete, ali pa še iščete prave pripomočke, ki vam bodo olajšali šolsko delo, delo v pisarnah, skladiščih, gostinskih lokalih ali trgovinah, šolah, vrtcih, itd., za to je tu spletna trgovina MARKER.

Oddajte svoj komentar

Pisarniška oprema Biro Marker | Marker.si

S klikom na opcijo »Prijavite se« soglašam, da sme družba Biro Marker d.o.o. skladno z Izjavo o zasebnosti avtomatizirano obdelovati vse z moje strani posredovane osebne podatke. Podatki se bodo shranili izključno za pošiljanje splošnih novic podjetja in ne bodo posredovani tretjim osebam.