Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali za račun podjetja, ga le izberete iz svojega arhiva.

Glavna razlika med nakupom potrošnika (fizične osebe) in pravne osebe je v možnosti odstopa od pogodbe. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine pravnim osebam ni mogoče. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MARKER.si. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.


Spletna trgovina MARKER.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV),
  • z nakazilom na račun upravitelja marker.si po ponudbi/predračunu,
  • s PayPal sistemom*,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro)
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).


*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun marker.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja dogovorjena cena.

Pisarniška oprema Biro Marker | Marker.si

S klikom na opcijo »Prijavite se« soglašam, da sme družba Biro Marker d.o.o. skladno z Izjavo o zasebnosti avtomatizirano obdelovati vse z moje strani posredovane osebne podatke. Podatki se bodo shranili izključno za pošiljanje splošnih novic podjetja in ne bodo posredovani tretjim osebam.